vad har hänt?

Ja man kan ju undra vad som har hänt med alla i klassen nu efter skolan, så jag tänkte vara vänlig och uppdatera er lite om läget.

Störst ska ju vara först så jag börjar med Filip Lundin, han är fast i Skövde men han har ju fått jobb inom sitt drömyrke vaktmästare. Eller han jobbar på inringning iafl, men han är glad ändå för han har nämligen fått nya svarta jobbarbyxor.

Sen så har vi Gustavo Cederqvist, han har ju alltid varit den seriösaste i skolan och han är det fortfarande såklart. Så han läser på en hotellskola i Schweitz nu, och är säkerligen bäst i klassen där med.

Hanna Varnicke, ja vad säger man om denna uderbara tjejen. Hon har ett perfekt liv nu, hon har lägenhet, sambo, jobb och hund. Vilken vuxen människa!

Härnäst tar vi Maria Johansson, ska jag vara ärlig så vet jag inte vad hon jobbar med men sist Filip pratade med henne så var det på volvo så vi chansar på det. Hon har även färgat håret nyss, så hon är nog värsta puddingen nu.

Linda "Hippie" Johansson, hon har bosatt sig i Norge. Där hon tar hand om ungar, och jag hoppas verkligen dom är snälla mot henne. Saknar att festa med denna tjej, så blir nog en vistelse till Norge snart.

Johanna Frödelius, allas vän. Hon är alltid lika snäll och omtänksam, man kan inte annat än gilla henne. Hon är vuxen hon med och har egen lägenhet., hon skulle även göra fröken stolt, för hon jobbar på hotell!

Melissa Hyseni och jag Helen Möller, vi har bosatt oss i London där vi lixom Linda tar hand om ungar på veckodagarna och lever livet på helgerna. Vi har även skaffat oss en varsin grabb på senare dar, trevligt det.

Sist med inte minst har vi Rebecka Gottfridsson, måste nog erkänna att jag inte vet vart hon har tagit vägen. Men fick sms häromdan om att hon bytt nummer så det är ju goda nyheter att hon lever!

Det var allt för mig, vore trevligt om någon ville uppdatera mer om sina liv.

// Möller



Filip, Gustavo och Rebecca får inte vara med på kortet, men vi gillar dom ändå

Kommentarer
Postat av: Hanna

:D:D:D:D Klassen<3

2008-10-30 @ 17:20:25
URL: http://hanna852.bloggproffs.se
Postat av: melissa

hahahaha, ja tur att becca lever da :)

2008-11-27 @ 17:42:56
Postat av: CEDER

haha what denna sida visste inte jag om ;P SWEEET! <3 klassen

2009-10-26 @ 15:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0