A long time ago!

Nu var det riktigt längesedan någon skrev i klassbloggen! Men bäst som jag är, så kommer jag på den briljanta idèn att börja skriva här igen!

Det har hänt riktigt mycket sen sist vi skrev och jag orkar inte skriva allting så det får någon annan göra, om dom nu vill! Men en stor nyhet har vi här i klassen, Filip har blivit poet, eller det har han kanske varit ett tag men nu har han äntligen visat sin riktiga sida!

Halva klassen har fått körkort också, så duktiga är vissa!!! (Johanna, Linda, Maria, Gustavo)

Hmm, vad ska man mer skriva om vad som hänt med klassen?!? Jo jag kan ju nämna att Gustavo skaffat sig en fru och Maria en man, så trevligt så!

I onsdags så var det 100 dagar kvar till studenten så då var nog hela klassen typ ute, blev Bogrens och Vatra...så snart är det studenten för oss! :)

Ne men nu ska jag gå ut och gå, men hoppas att ja träffar någon i klassen ute ikväll! :)


Puss hej från Möller den bästa!

image16
klassen <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra Möller att du tar tag i det här haha=)

2008-03-08 @ 13:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0