Prov!

Idag började då dagen med allas älskade ALKOHOLHANTERING! Vi hade även vikarie så vi såg på en film om en kväll på krogen och hur det var(för det vet ju ingen)!

Sedan var det dags för det efterlängade provet i projekt och företagande, som vi alla kunde mycket bra haha! Lennartz<3 längst ner i högra hörnet ska nog göra fröken glad när hon rättar det, lr hur Filip!!
 
Idag så har vi också haft några SKOLKARE i klassen! Men det var inte jag,Filip och Hanna iafl för vi sitter ju här i datasalen nu och skriver denna vackra blogg=) Sen så ska vi gå till skolsyster för att vi har ONT, och är i stor smärta! Vi ska äta PANNKAKOR! Vi ska även gå till stan en sväng , på fredagspromenad och då måste vi köpa rabattkort till Hanna så hon kommer med bussen till trollhättan och Thomas <3! 

Men nu måste vi gå innan Filip dör av smärta i sitt knä!! Men han sitter ju så fint på den blåa, lr jag mena röda stolen, förlåt mej Filip! Hanna ska nog gå på toa snart med så mycket vatten hon sitter och dricker!
                ____________________________________

Nu har jag och Filip vart hos skolsyster, Filip fick ta av sig byxorna och få bandage och jag fick bara lite mer hud på hälen=)  Sedan så var det dags för oss att gå till rese och eftersom jag och Filip nu var skadade så ville inte Hanna gå med oss i vår snabba fart utan gick istället själv, men ångrade sig efter halva vägen och gick sedan med oss!

Nu HOPPAS vi bara på lennartz ikväll, haha iafl jag o Filip!!!!

// Helen (lite Filip och Hanna)

Kommentarer
Postat av: Lennartz

Mitt knä är riktigt vördelöst, får ju fan ha kryckor för att kunna gå :(

2007-03-17 @ 19:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0