Och sen kommer allt på en gång;)

Tjeeeeeeenare!

Idag började skoldagen lite extra tidigt för vissa av oss. Hanna och Johanna skulle nämmligen göra muffins smet och var där redan klockan 07.20. De fuskade lite genom att baka i serveringsbyxor , serveringsskor och kockrock+mössa.  Hygieniska nämden skulle inte vart nöjd alls:D

När smeten är klar möter jag (Hanna) och Johanna en glad figur! Vi kännde dock inte igen henne...ända tills jag utbrister "men det är juh Möller"! Vilken chock det var att se vår egna lilla mys-byx-tjej i kockkläder:D Sen skulle vi snabbt ut och fixa i ordning oss till frukost-barbies...frågan är om Ceder va en Ken. inne i köket slavade Filip, Becca, Maria och Möller. Det är minsan inte lätt för oss hotellare i det STORA köket vill jag lova! Och stackars Filip hoppade runt med en krycka:D Linda sprang runt inne i frukostsalen och pyntade och visade verkligen upp sin konstnärliga sida.

Frukosten var i kärlekens tema ! Alla var helt uppspelta och älskade allt! Jag är mycket besviken på att ingen uppskattade min balett i restuarangen:P

Gött sletna efter frukosten gick Hanna, Maria, Helen och Becca ut för att sola. Vi blev as bruna! Linda drog med stackars "kryck-Filip" tll sekunden..och Johanna städade i sitt skåp:) Jag har ingen som hels koll på vad ceder gjorde..men vi får gissa på att han åt eller lekte med 1:orna.

Sen var det lektion med Sofia/ laka koffa;)  Det var en najs lektion som gick fort..mkt roligt sas:D

Filip: Det är inte lätt att få upp den!
Sofia: Nej det är inte alltid så lätt att få upp den men man får ta i!

Sofia: man får rycka lite fram och tillbaka!
Ceder. OJ! Nu kommer allt på en gång!

Becca: In och ut..fram och tillbaka
Ceder: hahahahhahahahhahahahahhahah...

Jag och Maria tänkte förmodligen på annat!

Det visade sig oxå att Helen inte var någon större begåvning på att dra upp filmduken:P Men hon såg glad ut så ingen var feg på att gapskratta:D

Efter skolan åkte jag och Maria till rese! Där mötte vi Rrezearta! Åh vad vi har saknat henne! Hon var jätte brun och fin...och AS tröttis! Efter en stund kom fröken oxå:D Det var roligt att se henne igen:D

I morgon är en ny dag!

Puss puss puss

[lillooo doooodidooodi]-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0