Leende guldbruna ögon

Japp då vart det min tur att få ihop en blogg vilket kanske inte kan vara så svårt eftersom det var en ganska händelserik dag idag.

Som när ja kom till skolan då var vi bara 5 stycken där under första lektionen fast senare så skulle vi bli 6 för Linda har lyckats med nått inte ja skulle lyckas med iallafall, hon hade känt sig dålig och skulle stanna hemma men ändrar sig sen och blir mirakulöst bättre och drog sig till skolan för att genomlida lite hotellkunskap med vår tillfällige magister Jhonny som förövrigt stod för 2 klassiker idag numera heter det inte köttbullar utan hästbullar och sen så tänker man att några skolår + lärarstudier och jobb inom servering och room service så ska man kunna stava till juice men va gör Jhonny jo den äggplantan skriver JOS då började jag fundera på om det verkligen är värt att genomlida våra svenskalektioner.

Även under första lektionen så va Hanna muntligt aktiv både med och utan hjärna hon undrade t.ex. om det var rätt år när hon lånade Lindas kalender året stod både på boken. Sen vägrade Ceder låna ut ett papper då blev hennes uttalande "vad är det för svin". Det är bara 2 exempel av vad hon sa idag. 

Efter lunch så lyckades jag och Helen med konststycket att "förstöra" Hanna iallafall enligt Maria men förstöra är ett så hårt och fel formulerat ord vi skulle snarare använda t.ex, förbättrat. Vi lyckades nämligen att få henne att sjunga på Lennartz hit låt leende guldbruna ögon den låten gillas mycket av mig och Helen iallafall men vi får se den 16:e
då gillar nog alla andra Lennartz också.

Nu fortsatte även lektionerna med vår andra vikarie fast idag så klarade hon sig från att svimma vilket vi fann mindre roligt. Denna lektionen hände inte så mycket roligt mer än att Linda hade ett mutant  äpple och jag fick beröm från fröken Sofia för att jag stod upp varje gång jag svarade det är inte ofta det händer.

Men bara för att skolan är slut betyder inte det att det slutade hända saker först skulle jag ,Linda och Helen med bussen till resecentrum men vi möts av en full busshållsplats men vi hade nog tur i oturen för chauffören stannar precis framför oss så vi får gå på först. Väl framme på resecentrum står jag och väntar på bussen när Hanna och Maria kommer och när vi står där så händer dagen sista sak det kommer en galopperande tant och frågar vart ifrån buss 5 går vi pekar och säger att man ska gå in på resecebtrum och gå på inifrån men va gör kärringen jo hon galoperar iväg och kutar in brevid bussen och tränger sig förbi men lyckas ändå komma på den menmen det var la det tror jag.

GLÖM INTE 
LENNARTZ I SKARA 16/3 

Ha det gött Filip  

Kommentarer
Postat av: Möller

Leende guldbruna ögon har jag förlskat mej i! Jag o Filip ska allt få hela klassen att älska dom innan 16 mars haha!

2007-03-06 @ 17:36:45
Postat av: Anonym

Alltiiiid vii^^ :) <3

2007-03-06 @ 20:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0