Calvin Klein kalsonger

Jadu hur ska man starta idag? Första lektionen idag var vår favorit lektion Drycker för alla utom ceder, Johanna, Helen som istället väljer att försöka sig på det omöjliga matte b men det är ju dom som väljer hur dom vill starta sin dag så, jag är föressten inte säker på om vi andra lyckats med vårt val heller menmen. Vi klarade oss genom den iallafall.

Sen fortsatte dagen med engelska under den lektionen hände inte så mycket mer än att fröken trodde att det var nått fel på Nimons penna.

Senare var det dags för estet där jobbade jag med Ceder och Rebecca med en bild som blev sådär vi skulle ju lägga till musik också och det tog hyfsat med tid.

På lunchen hände det grejer när man tagit all sin mat + bröd och är och hämtar mjölk, när man sen kommer tillbaka till bordet så sticker alla och va gör man jo visst ska man ju med och får slänga all mat och det, men dom stack ju bara för att käka i restaurangen och innan jag är där så kommer Alex och säger att vi inte fick plats. Gött nu hade man ingen mat längre. Men jag fick i mig 2 mackor iallafall så medans större delen av vår klass käkar restaurang mat så sitter jag och Alex vid skåpen i källarn med 2 bröd och sjunger Beatles. Det va så vi spenderade vå lunchrast.

På samhälls lektionen så lyckades ju Ceder med en del citat t.ex Jonas säger " man serverar ju inte en halvbränd entrecoté" , Ceder " Ne den ska vara helbränd" det var smått roande faktiskt. 

Men dagen höjdpunkt var det Lisa som stod för hennes dator började låta och ha sig, så vi sa att den är nog överhettad va tror du Törebodaungen gör hon börjar känna på den fy fan va det såg ut. Sen upptäckte Hanna att jag hade Calvin Klein kalsonger på mig,  Alexander körde med Björn Borg som han stolt visade upp. Sen lyckades vi få Amanda lite ur balans också efter bara 2-3 frågor om vad hon höll på med så bröt helvetet ut hon skrek att vi inte skulle lägga oss i och grejer sen fick sig Hanna en känga också menmen sånt som händer. Jag tror jag fick med det mesta nu iallafall.

GLÖM INTE
SERVERA ALLTID ENTRECOTÉ HELBRÄND.

// Filip
_____________________________________________________________________________________



Idag är det då onsdag och då är klassen delad!!!!!  Men vi är ändå 4 stycken från klassen i min grupp, men vad gör inte dom andra idag då?? Jo dom råkar bli sjuka allihopa så jag fick klara mej utan alla i klassen "snyft". Men mötte Hanna o Filip lite då och då imellanåt så det gick ganska bra ändå!

SAKNAR RREZEARTA I KLASSEN!!!!!                                             

                                                                                                                             
Från Möller till er alla, ha en fortsatt trevlig kväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0